Tuesday, September 27, 2016

Werk forex skryf

6 Top-betalende Freelance Jobs Of jy nou net op soek na 'n paar ekstra inkomste aan die kant te verdien of jy wil voltyds vryskut, daar is vryskut geleenthede wat ten minste kan ooreenstem met voltydse werk, indien nie verdien jy nog meer. Natuurlik sal die meeste vryskutters nie hul volle potensiaal te verdien reg uit die hek. 'N vryskut het te reël om kliënte en werk kry, maar daar is 'n paar paaie wat kan lei tot meer inkomste, vinniger. Daar is selfstandige skrywers wat daarin slaag om elke jaar te trek in meer as ses syfers. Dit neem baie van die werk, maar die onderstebo te skryf is dat jy nie nodig het enige spesiale toerusting om te begin. Daar is baie van die webwerwe wat vryskut skryf gigs wat kan help om jou eerste kliënt vandag grond lys. Jy hoef nie eens te Hemingway wees om hierdie projekte te land, jy hoef net in staat wees om duidelik te skryf en te verhoed dat grammatika foute. vertaling As jy vlot is in 'n tweede taal, kan vertaal 'n uitstekende geleentheid vir vryskut voorsien. Daar is 'n paar veranderlikes in hoeveel 'n vryskutvertaler kan verdien wat kan 'n groot verskil maak. Dit kan egter 'n freelancer wat gesertifiseer is deur die American Translators Association 'n gemiddeld van 72.000 $ per jaar verdien, terwyl iemand sonder dat sertifisering sal gemiddeld 53.000 $ per jaar. Daar kan ook 'n paar variasies afhangende van net watter tale jy kan vertaal word. Daar is net meer die vraag na Spaans vertalers as vir Malabaars. photography A vryskutfotograaf wat spesialiseer in trou fotografie kan maklik sy of haar pryse begin by $ 2,000 vir 'n paar uur van die skietery, plus 'n paar redigering tyd en gaan vandaar opgetrek. Verskillende fotografie rigtings kom met verskillende soorte pryskaartjies, maar trou fotografie en portretkuns algemeen bring in die meeste inkomste. Natuurlik, kan 'n baie van fotografie toerusting kom met ewe hoog prysetikette, maar jy kan begin klein en dan vergroot. Sosiale media Sosiale media kan nie eens 'n paar jaar gelede bestaan ​​het, maar vandag se kennis van hoe sosiale media werke kan lei tot 'n gesonde inkomste vir 'n freelancer. Terwyl nuwelinge in die veld rondom $ 15 per uur kan vra, kan ervare sosiale media kundiges met 'n bewese rekord op te hef tot $ 250 per uur. Dit verg meer as net ervaar om die hoër salaris grade al bereik. Jy moet fokus op 'n hoë-betalende bedrywe wat nie kan hanteer sosiale media in die huis. Mobile Development Terwyl web ontwerpers en ontwikkelaars, in die algemeen, kan 'n klomp geld te maak vryskut, mobiele ontwikkelaars, in die besonder, kan 'n baie verdien. Sommige korporatiewe kliënte sal betaal meer as $ 100,000 aan 'n enkele app ontwikkel. Omdat die bou van die beste mobiele programme honderde ure kan neem om te bou, sal jy die fooie wat jy hef verdien. soekenjin optimalisering Daar is 'n paar absoluut top-van-die-lyn SEO spesialiste wat vra $ 1,000 per uur. Dit is meer algemeen vir 'n hoë-end vryskutters in hierdie gebied te hef tussen $ 300 en $ 500 per uur, wat nog baie goed. Mense wat nuut in die veld kan nog steeds sluit in op $ 50 per uur baie vinnig, met dien verstande dat hulle kan optel die vaardighede wat nodig is om die werk te doen. Sedert, op intreevlak, sal jy oor die algemeen word die volgende paar stel stappe om webwerwe meer soekenjin vriendelik te maak, dit is nie moeilik. Die bottom line As jy het kreatiewe vaardighede, kan jy dadelik begin vryskut. Illustreerders, videografen, ontwerpers, kunstenaars, musikante en ander kreatiewe professionals kan al vind gereelde, goed-betalende gigs met 'n bietjie werk. Maar, as jy kan fokus op die gebiede van die werk, jy kan werk om te verdien meer as wat jy sou deur te werk per dag werk. Dis net 'n kwessie van om die regte fit. Werk van die huis Skryfwerk Jobs In vandag se mark hul is 'n klomp van die instellings met meer voorsiening dat hulle vry af te kry hulle nog nie van plan om daarmee weg dat hulle nie kan lyk om dit te bemark en dit gebruik om die ruimte. Ek het daarin geslaag om 'n beroep en vra vir die toesighouer van winkels en verklaar: "Ek is bevraagteken as jy enige soort goedere wat jy nodig het om weg te doen met het, kan ek vergoed tot vyftien sent op die bok" dan wag om te hoor presies wat hulle sê. Ek verkry 'n paar baie goeie deals sommige ek betaal ekstra geld, maar vir julle verstaan. Een individu geleë n plek om bofbalkolwe so verkry en het ook nou 'n multi-miljoen bok besigheid aanlyn bied oorbeset sportaktiwiteite gereedskap. Om na 'n senior forex ontleder wees Ek het hierdie vraag kom na my toe van iemand op soek na raad oor hoe om in die finansiële markte besigheid: Net afgekom jou profiel en het gewonder hoe het jy in jou huidige loopbaan? Ek dink oor hoe 'n FX ontleder, maar ek is nie seker wat, indien enige kwalifikasies wat jy moet ens het Watter soort agtergrond het jy? Opvoedkundige wyse ek bedoel ... Hoop jy gee nie om my te vra! Eerstens, weet ek nie omgee nie die vraag nie. Om die waarheid te moedig ek lesers vra. Net gebruik die kontak vorm om hulle in te stuur indien u enige. Tweede, handel loopbaan vrae was onder diegene adres in my Trading FAQs boek (saam met baie ander, natuurlik). Dit is die moeite werd om 'n blik as jy nog vrae het. Nou, as vir hoe ek geland het 'n werk as 'n forex ontleder ... Tyd om terug te rol die kalender. Ek het in die besigheid terug in 1993 uit te kom van die universiteit. Ek is gehuur as 'n junior ontleder gefokus op die vaste inkomste markte (veral Amerikaanse Tesourie sekuriteite, maar met 'n paar verwante markte gemeng). Die feit dat ek 'n lid van die mark Tegnici Association en kan praat oor tegniese ontleding met diegene wat ondervra my was 'n belangrike faktor in my aanstelling. Nou, voordat jy uitgaan en sluit aan by die MTA en leer tegniese ontleding, sommige konteks vereis. Terug in daardie dae was dit baie skaars vir iemand uit te kom van die skool om daardie soort geloofsbrief het. 'N klasmaat en ek het na 'n MTA geleentheid by die NYSE vroeër daardie jaar en was die praat van die geval as gevolg van ons jeug. Mense soos Ralph Acampora is ons roeping "die kollege ouens" (wat ons goed gewerk vir ons, want Ek het Ralph te kom praat by die skool kort daarna). Deesdae kennis van tegniese ontleding is baie meer algemeen en dus minder van 'n onderskeidende faktor. Ek moet ook daarop let dat as 'n junior ontleder n groot deel van my werk was dataversameling en inskrywing. Letterlik, het ek rondom die skryf van getalle uit verskillende skerms en steek dit in ander. Nie juis sexy werk, al het ek beslis nie leer nogal 'n bietjie langs die pad. Jy sal nie vind te veel werk soos wat meer lig van die tegnologie-ontwikkelings (Ek was eintlik op die voorpunt van die outomatisering veel van daardie werk op die oomblik, veral in terme van die ontwikkeling van Excel aansoeke). Ek het programming ervaring gaan waarin natuurlik baie gehelp (Jack Schwager van Mark Wizards roem eintlik vir my voorgestel het in 'n onderhoud wat ek gedoen het saam met hom omstreeks 1992 wat leer om kode in C iets aspirant-handelaars moet kyk om te doen was). 'N bietjie meer as 'n jaar nadat ek begin het, 'n volle ontleder posisie oopgemaak op die forex lessenaar. Dit was een wat gekombineer skryf van tegniese strategie en kommentaar en die handhawing van 'n outomatiese forex stelsel. My agtergrond in TA (en stelsel ontwerp en toetsing) en in die kodering was natuurlik invloedryke vir daardie beweeg. Ek het ook 'n paar forex ervaring in my junior ontleder werk, wat nie óf het seergekry nie. Ek het later op my MBA te doen. Wanneer sy terugkeer het ek gevlug sonder om iets aan senior ontleder en het daardie vlak deur verskeie iterasies van posisies sedert gehandhaaf. Die pad van hoe 'n mens kry 'n posisie soos myne deesdae waarskynlik verskillend dat hoe ek hier, as vir geen ander rede as die besigheid nogal aansienlik verander het om te wees. Die kompetisie in 'n beduidende en jy kan nie so veel van 'n spesialis wees as jy kan wees in die ou dae. My voorstel sou wees om te kyk vir aktiewe aanbiedings indiensneming vir die tipe werk wat jy dink jy wil om te werk en te sien watter kwalifikasies verkies. Redaksionele Balie | Dubai, Verenigde Arabiese Emirate Forex wortel | www. forexroot. com is 'n oop finansiële netwerk te deel bied die beste in sy klas mark nuus, real-time updates, opvoedkundige waarskuwings, aanhalings, kaarte, mark data, professionele tegniese ontleding en meer ... Forex wortel netwerk bring jy die mees professionele Forex - verwante artikels, daaglikse FX studies en resensies. Begin in 2009, Forex wortel is die vinnigste groeiende Forex netwerk en beste beskryf word as 'n finansiële inligting platform vir die meeste organisasies in hierdie veld. verantwoordelikhede: Ontleed die finansiële markte maw FX en indekse Skryf innemende en interessante mark kommentaar oor webwerwe, e-pos, klank, video, ens Plaas die firma as 'n gedagte leier in die handel Onderwys en Markanalise Benut sosiale media mark bereik uit te brei Bou en Mate wedersyds voordelige verhoudings (intern en ekstern) Werk saam met ander spanne I. E veldtog, PPC en globale PR agentskappe om die beste bereik verseker en veldtog letterkunde bereik vereistes: As 'n finansiële mark ontleder sal jy inhoud deur middel van die ontleding van finansiële markte, die verskaffing van boeiende en interessante mark kommentaar / analise insluitende aanlyn, druk, video, en sosiale media te skep. Ten minste een jaar ondervinding in die werk in die finansiële markte Goeie begrip van aandele, indekse, en die buitelandse valuta Uitstekende aanbieding, skryf en kommunikasievaardighede Strategiese en bedrywighede in benadering Ondervinding skep innemende analise van die mark Forex wortel is 'n baie vinnig groeiende netwerk staan ​​vir die beste in die klas gehalte finansiële inligting data en inligting platform. Diversiteit is sentraal tot ons merk. Ons glo die wêreld is 'n ryk en diverse plek vol interessante kulture en mense, wat moet met respek behandel word en van wie daar 'n groot deel om te leer. Forex sagteware - keuse van die beste Wanneer dit kom by die forex die forex jy sagteware Vermy forex valuta handel Scams Artikel Liggaam: Forex valuta handel swendelaars te lok dikwels kliënte deur middel van 6 Voordele van handel Forex Forex is die gewilde term vir valutamarkte. Die 'N forex makelaar is jou beste vriend As jy verhandel in die Forex mark voor of Forex sagteware - keuse van die beste Wanneer dit kom by die forex die forex sagteware wat jy kies is noodsaaklik. Daar is so baie forex maatskappye Vermy forex valuta handel Scams Artikel Liggaam: Forex valuta handel swendelaars te lok dikwels kliënte deur middel van advertensies in plaaslike koerante, radio promosies of aantreklik webwerwe. 6 Voordele van handel Forex Forex is die gewilde term vir valutamarkte. Die banke en makelaarsfirmas gekoppel via elektroniese netwerk 'N forex makelaar is jou beste vriend As jy verhandel in die Forex mark voor of as jy nou nog die handel, kan jy die term gehoor


No comments:

Post a Comment