Tuesday, September 27, 2016

Uurlikse binêre opsie handel v2

Cheat Sheet 1: Uurlikse Binary Options Trading Is Vir suiers. Binêre opsies handel platforms het 'n geweldige werk bemark hul platforms regoor die veronderstelling dat jy meer as 80% 'n uur kan genereer deur eenvoudig die kies of 'n bate hoër of laer binne 50-55 minute sal eindig as die huidige prys voor verstryking, tipies gedoen. Vir my geld is hierdie goud dwase. Moenie my verkeerd verstaan ​​ek is seker daar is baie van die handelaars wat stelsels in plek te hê om af te baat skuiwe binne hierdie kort tyd rame, maar ek sien die groot geleentheid in die handel binêre opsies wat in die langer termyn opsies naamlik die kry daaglikse binêre opsies. Dink daaroor, die meeste van die voorste sein dienste sentreer rondom daaglikse verval, hoekom is dit? Wel sommige sê dit makliker is om daagliks prysvlakke teen fokus op minuut-vir-minuut voorraad skommelinge voorspel. Hoeveel keer het jy 'n uurlikse handel op grond van 'n grafiek opset net om dit uit die geld val deur die uurlikse verstryking maar klaar is met die dag in die geld gehad het jy die daaglikse verloop verhandel geplaas? Dit gebruik om met my gebeur al die tyd voor ek die skakelaar om daaglikse verstryking binêre opsies. Ek probeer om te plaas my daaglikse opsies ambagte n halfuur tot 'n uur nadat die oop gebaseer op 'n verskeidenheid van tegniese aanwysers wat ons dek in detail oor die volgende 4 oneerlik velle. 'N Statisties beduidende hoeveelheid tyd wat die momentum gehandhaaf dwarsdeur die grootste deel van die dag. Terugskrywings, sou dit voorkom, tipies gebeur in die laaste 30-60 minute van die saak, so op daardie stadium het ek kyk om te sien of ek moet die posisie te sluit in 'n wins te verskans. Ek wil u aanmoedig om hierdie metode van binêre handel te toets Ek dink jy sal vind dit is gemiddeld 'n beter benadering tot die saak op die binêre platforms.


No comments:

Post a Comment