Tuesday, September 27, 2016

Volledige resensie van keith jones 60 tweede wins strategie

Volledige resensie van Keith Jones 60 Tweede Wins Strategie 26 Augustus 2012 deur Bogdan G Keith Jones 60 Tweede Wins Strategie - Rol die dobbelsteen en hoop. Ek het my hele oggend gister dink oor hierdie strategie en wonder of mense eintlik gebruik. Jy kan dit hier vind: 60secondprofits. Dit is ontwikkel deur 'n oud-handelaar genoem Keith Jones. Volgens hom het hy vir 8 jaar in die finansiële sektor as 'n aandelemakelaar op Kanariese Warf vir 7 jaar en Wall Street vir 1 jaar. Pretty ervare handelaar ....As wat hy sê dit is waar. Die 60 Tweede Wins strategie bestaan ​​in die opening van 'n reeks van binêre ambagte op euro / dollar paar na 'n reeks van 5 gedefinieerde stappe. In stap een, moet ons die kolom "Gewildheid" nagaan en altyd saam met die hoogste persentasie. So as handelaars insig gunste beklee is, dan sal ons handel net Sit in al ons volgende stappe. Stap twee van ons vereis om 'n handelsmerk te open met $ 5 belegging, met behulp van 'n 60 sekonde periode. As ons ons eerste handel verloor, gaan ons om te stap drie wat ons nodig het om 'n handelsmerk met behulp van $ 10 oop ... ..I'm jammer, maar ek het weer begin lag vir die 10de keer vandag en ek vind dit baie moeilik om voort te gaan beskryf hierdie "tegniek". Diegene van julle wat my ander resensies lees weet dat ek 'n scammer nie kan staan ​​en ek doen my bes om hulle bloot te stel nie, maar ook dat ek die grootste oorweging vir 'n eerlike makelaar. Wel, ouens, ek don t of Keith se strategie kan beskou word as 'n bedrogspul, maar ek kan uitdagend sê sy strategie heeltemal suig. Hoekom "60 Tweede Wins Strategie" suig? Stap vyf waag jy $ 100 / handel met die hoop dat 'n sleazy Martingale stelsel sal help om jou geld terug en dan 'n paar te maak. Ja, dit is al wat hierdie strategie is, 'n Martingale stelsel en hy het die senuwee om my te vertel dat my vierde handel (stap vyf eintlik handel vier omdat stap een is kontrole handelaars insig) het 'n 100% wen waarskynlikheid. Wag ... oor wat jy hierdie bevestiging baseer? Dit is 'n retoriese vraag in elk geval, want almal ware handelaars weet 100% waarskynlikheid van sukses is 'n utopie. Hoekom sou dit 100% veilig handel wees? Prys kan gaan vir meer as vier minuut kerse in een rigting en sy strategie vereis dat ons vier ambagte te plaas (met die aanvaarding wat ons handel 1 verloor, gaan om handel te dryf 2 en so aan). Gegewe dat ons 60 tweede periode, handel vier val saam met die vierde M1 kers en dis 100% seker te wen ... pfff, kyk net na 'n M1 euro / dollar grafiek en kyk hoeveel M1 kerse wat jy kan reken op 'n ry en in 'n enkele rigting. Ek het net 10 sonder om te kyk te veel. Hy sê verder dat hy gebruik het om dit te doen op 'n groter skaal vir finansiële instellings ... As dit waar is, dan miskien "tegnieke" soos hierdie een gee aanleiding tot die krisis van 2008. Nog 'n ding wat ek kan nie help nie, maar kennis is wat 'n goedkoop publisiteitsfoefie sy strategie is. Regdeur die hele verduideliking, gebruik hy 'n sekere makelaar en hy sê dit is die enigste makelaar wat 60 tweede periode bied en dring daarop aan dat jy 'n rekening oop te maak met hulle. Ek gaan om te weerhou van te sê wat makelaar hy verwys na, maar ons weet daar is 'n hele paar makelaars wat hierdie soort van opsies bied. Hoekom "60 Tweede Wins Strategie" nie drink? Ek is hier sprakeloos ... Trouens, die enigste rede dat hierdie strategie nie suig is, want dit het my laat lag so hard. Anders as dit, kan ek nie dink aan enige ander rede. O, wag, ek het een: die hele struktuur van die webblad en die bewoording daarin ons wys presies wat om te vermy. Wanneer jy iets soortgelyks sien, loop weg. Geen ... hardloop weg! Afsluiting


No comments:

Post a Comment